موسیقی شما را می‌برد به عروسی‌ای شرقی؛ انگار که سازها می‌نوازند تا بلند شوی و با آن آرام بشکن بزنی و برقصی. موسیقی با اینکه الهام گرفته از فرهنگ موسیقیایی کولی‌ها، یهودی‌های سفاردی، گارمون آذری و دف‌نوازی ایرانی است، متن شعر درگیر است در فضایی برزخی بین شرق و غرب، بین فرهنگ‌های که در فضایی جهانی به هم پیوند خورده‌اند.

«خانه بی‌خاک» را گروه موسیقی «بدمشهدی» به «انسان پناهنده» تقدیم کرده است. نماهنگ ترانه مردی با قیافه شرقی را نشان می‌دهد که با یک چمدان فرسوده وارد مرکز شهری آمریکایی شده و در میان آسمان‌خراش‌ها سرگردان است.

احسان مشهدی، خواننده گروه «بدمشهدی» در مشهد به دنیا آمده و در ۲۰ سالگی به آمریکا رفته است. مدت‌ها کارگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده، سپس با موتور و دوچرخه نامه‌بری می‌کرده و نهایت مانند پدرش در مشهد، شغل تاکسی‌رانی را برای امرار معاش انتخاب کرده است که به او فرصت شناخت انسان‌ها و فرهنگ‌ها را می‌دهد. احسان نهایت در سن ۲۷ سالگی وارد کالج کلمبیا شده و در رشته سینما تحصیل کرده است.

زندگی احسان مشهدی در دنیای موسیقی حاشیه در آمریکا با دوستی او با داگ آبرام آغاز شد که از احسان دعوت کرد که عضوی گروه بلک بر کامبو Black Bear Combo شود. احسان پس از چند سال فعالیت در فضای موسیقی فیوژن کولی در شهر شیکاگو گروه «بدمشهدی» را به همراه جوی اسپیلبرگ (نوازنده بیس و درامز)، آلکس وینگ (نوازنده گیتار و عود)، رونان گولدستاین (متخصص سازها و صداهای الکتورنیک) و خود احسان (نوازنده آکاردئون، دف و خواننده گروه) آغاز کرد.