بخش موسیقی بی‌بی‌سی، نماهنگی را منتشر کرده که در آن ۲۷ خواننده به همراه ارکستر هشتادنفره بی‌بی‌سی، ترانه مشهور «تنها خدا می‌داند» گروه بیچ بویز (The Beach Boys) را اجرا کرده‌اند.

در این نماهنگ ۲۷ چهره‌های شناخته شده دنیای موسیقی پاپ و کلاسیک مانند فرل ویلیامز، دیو گروهل، املی ساندی، استیوی واندر، برایان می، فلورانس ولش، کایلی مینوگ و برایان ویلسون، نویسنده و آهنگساز اولیه ترانه «تنها خدا می‌داند»، باهم اجرایی مشترک دارند:

بخش موسیقی بی‌بی‌سی این ویدئو را یک «ابتکار عمل» و «استراتژی» برای تقویت موسیقی در بی‌بی‌سی، در بریتانیا و در فضای جهانی بازار موسیقی مطرح کرده است.

این ویدئو قسمتی از برنامه خیریه بخش موسیقی بی‌بی‌سی است که از طریق آن بی‌بی‌سی به تقویت استعدادهای موسیقی در مدارس، معرفی موسیقی کلاسیک به دانش آموزان، حمایت و قدرت بخشی هنرمندان جوان در حوزه موسیقی، ایجاد شبکه‌های اجتماعی آنلاین در حمایت از موسیقی و برگزاری جایزه موسیقی بی‌بی‌سی، می‌پردازد.

۱۷ سال پیش در سال ۱۹۹۷، بی‌بی‌سی ویدئوی گروهی مشابهی را با هدف مشابه منتشر کرد که در آن خوانندگان مطرح موسیقی پاپ و کلاسیک ترانه Just a Perfect Day لو رید را همخوانی می‌کردند:

با اینکه ویدئو مشابه بی‌بی‌سی، که بیست سال پیش منتشر شد مورد استقبال منتقدان قرار گرفت، روزنامه گاردین و ایندیپندت هردو در نقد ویدئو جدید بی‌بی‌سی، مقالاتی منتشر کرده‌اند. این روزنامه‌ها به این مسئله اشاره می‌کنند که این ویدئو تنها یک روش معرفی برنامه‌های خیریه موسیقی بی‌بی‌سی نیست بلکه یک پیام سیاسی است که قرار است جایگاه بی‌بی‌سی‌ای که اکنون در وضعیت بحران مالی قرار دارد را در بازار جهانی موسیقی تثبیت کند.