app-header-cover

اخبار، گزارش، گفت‌وگو و تحلیل درباره موضوع‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظری ایران و جهان را روی گوشی هوشمند خود دریافت کنید.

با اپلیکیشن اندرویدی رایگان زمانه به آنچه که نیاز است بدانید، دسترسی دارید، از خبر تا تحلیل و نظر، آن هم سریع و آسان و در محیطی ایمن. همچنین این امکان برای شما فراهم است که به رایگان توسط اپلیکیشن زمانه به موسیقی‌های متنوعی که از رادیو زمانه پخش می‌شود، گوش دهید.

در جدیدترین نسخه اپلیکیشن زمانه تلاش کرده‌ایم برنامه‌ای به شما عرضه ‌کنیم که هم زیبا و شکیل باشد، هم کاربرد آن ساده باشد و هم به ویژه از امکانات ایمنی خوبی برخوردار باشد، امکاناتی مثل رمزگذاری دوسویه، ایجاد دکمه حذف اضطراری اپلیکیشن، استفاده از فیلترشکن و …

با کلیک روی تصویر زیر نسخه جدید اپلیکیشن زمانه را دریافت کنید:

android

 اپلیکیشن رادیو زمانه شامل بخش های زیر است:

  • مطالب بخش‌های مختلف زمانه به تفکیک در اختیار شما قرار گرفته است. بخش‌هایی چون سیاست،  اقتصاد، زندگی، اندیشه، دانش و محیط زیست، جامعه و حقوق، فرهنگ، کتاب زمانه و پرونده‌های ویژه.
  • خبرخوان که تازه‌ترین اخبار منتشر شده را نمایش می‌دهد.
  • در بخش صدا شما می‌توانید فایل‌های صوتی و پادکست‌های زمانه را بشنوید. همچنین از این پس می‌توانید رادیو زمانه را آنلاین  و در تمامی ساعت‌های شبانه روز بشنوید. مجله‌ها و پادکست‌های متنوع و موسیقی در هر لحظه در اختیار شماست.

در بخش ویدئوها آخرین ویدئوها و فایل‌های تصویری رادیو زمانه برای شما نمایش داده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی‌های جدیدترین نسخه اپلیکیشن زمانه:

♦ با استفاده از سامانه نرم‌افزاری تور، آنلاین شوید

سامانه نرم‌افزاری تور از ابزارهای محافظت از هویت و ناشناس ماندن شما به هنگام مرور اینترنت است. تور به شما کمک می‌کند در فضای آنلاین، از رصد شدن مداوم تا حد بسیار زیادی در امان بمانید. این شبکه در مقابل شنود که تهدید آزادی شخصی و حریم خصوصی است، از شما محافظت می‌کند. شما از طریق برنامه «اوربات» به شبکه تور وصل خواهید شد که اپلیکشن زمانه به صورت پیش‌فرض از آن استفاده می‌کند و شما نیاز به پیاده‌سازی آن ندارید.

♦ در موقع لزوم برنامه را حذف کنید!

hazard-simple-black-icon-512

ممکن است در شرایطی بخواهید هر ردی در استفاده از اپلیکشن زمانه را پاک کنید. در این حالت از دکمه «حذف‌کن» استفاده کنید. همچنین می‌توانید از این دکمه برای از بین بردن کل برنامه استفاده کنید.

♦ به‌حداقل‌رساندن استفاده از دیتا

با به‌کاربردن راه‌کارهای  زیر در جدیدترین نسخه اپلیکیشن زمانه می‌توانید در مصرف دیتا صرفه‌جویی کنید:

۱- تنها فیدهایی را که برایتان مهم هستند دربافت کنید. رادیو زمانه به شما امکان می‌دهد که فیدهای شخصی را هم تنظیم کنید.
۲- در بخش تنظیمات خود، گزینه همگام سازی (سینک) هوشمند را انتخاب کنید. این گزینه تنها متن ها را سینک می‌کند و امکان لودکردن عکس‌های گزارش را هم به شما می‌دهد.
اگر می‌خواهید در مصرف اینترنت موبایل صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از نسخه بدون عکس استفاده کنید.
۳- مقاله‌ها را پس از مدتی حذف کنید. می‌توانید زمان‌بندی حذف مطالب قدیمی را در بخش تنظیمات فعال کنید.

♦ خواندن مطالب در حالت آفلاین

کافی است که در زمان اتصال به اینترنت اپلیکیشن زمانه را باز کنید. پس از آن می‌توانید اینترنت را قطع و مطالب و خبرهای زمانه را در حالت آفلاین مطالعه کنید.

با اپلیکیشن اندروید رادیو زمانه می توانید همیشه و همه جا به آخرین مطالب و اخبار رادیو زمانه فارسی دسترسی داشته باشید.

rz-app-logo180x120

برای دریافت نسخه جدید اپلیکیشن زمانه همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.