سازمان «اتحاد برای ایران» از تازه‌ترین محصول خود با عنوان «رادی‌تو» رونمایی کرد.

radito_logo2

«رادی‌تو» آنچنان که ارائه دهندگانش آن را معرفی می‌کنند، «اپلیکیشنی برای تولید، انتشار و شنیدن محصولات صوتی» است. همچنین بنا بر اعلام سازمان اتحاد برای ایران «رادی‌تو» اولین محصول پروژه ایران‌کوباتور است که کار خود را آغاز می‌کند.

ایران‌کوباتور  پروژه‌ای برای تولید اپلیکیشن‌های مفید اجتماعی رایگان است که با هدف گسترش آزادی‌های مدنی و افزایش توانمندی‌های اجتماعی اجرا می‌شود. در این پروژه که در قالب یک مسابقه و در مدت دو سال انجام خواهد شد، سازمان «اتحاد برای ایران» از روند ساخت ۱۵ تا ۲۰ اپلیکیشن که به تواندمندسازی شهروندان ایرانی یاری برساند حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ایران‌کوباتور، رقابتی برای تولید اپلیکیشن‌های مفید اجتماعی

«رادی‌تو» یک پروژه شامل یک اپلیکیشن با کاربری آسان برای مخاطب و همینطور یک چهارچوب تحت وب برای ناشرین فایل های صوتی و پادکست است که در چهارچوب و بستری جدید برای تولید و انتشار حرفه ای فایل های صوتی و پادکست و توسط گروهی از متخصصین نرم افزار و فعالین عرصه‌ی خبر و رسانه  تولید شده است.

از جمله مزیت‌های اصلی «رادی‌تو» می‌توان به امکان شنیدن پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی و اخبار بدون نیاز به استفاده از دیتای موبایل و به صورت آفلاین و همچنین امکان شخصی‌سازی زبانی برای اقلیت‌های کرد، عرب، بلوچ و آذری علاوه بر زبان‌های انگلیسی و فارسی و نیز سطح بالای تمهیدات امنیتی برای مصون ماندن ناشران و کاربران اشاره کرد.


رادی‌تو را از اینجا دانلود کنید


محمد غفاریان، از اعضا تیم ایران‌کوباتور در گفت‌وگو با رادیو زمانه از «رادی‌تو» و نحوه کار این اپلیکیشن گفته است:

«اتحاد برای ایران» همچنین از تولیدکنندگان محتوا دعوت کرده است تا ضمن تماس با این سازمان و ارسال نمونه آثار خود در تولید محتوا برای «رادی‌تو» با این سازمان همکاری کنند. زمانه نیز از این پس محتوای صوتی تولیدی خود را از طریق اپلیکیشن «رادی‌تو» به دست مخاطبان خود خواهد رساند.

در همین زمینه:

بیانیه مطبوعاتی «رادی‌تو»