احمد خاتمی، خطیب نماز جمعه این هفته تهران بهائیان را متهم کرد که با حمایت از سایت آمدنیوز منشأ شایعه جاسوسی زهرا لاریجانی دختر رئیس قوه قضائیه‌اند.

امام جمعه تهران: بهائیان منشأ شایعه جاسوسی دختر رئیس قوه قضائیه‌اند

سایت «آمدنیوز» ۹ مهر سال جاری این ادعا را مطرح کرده بود که زهرا اردشیر لاریجانی مشهور به (خانم وحید) دختر صادق آملی لاریجانی به جاسوسی برای سفارت بریتانیا در تهران متهم شده و پرونده‌ای «فوق محرمانه‌» دارد.

آمدنیوز همچنین ادعا کرده بود که وحید حقانیان از مقامات بیت رهبری به اطلاعات سپاه دستور داده دختر صادق لاریجانی را بازداشت کنند.

احمد خاتمی در بخشی از خطبه نماز جمعه تهران درباره شایعه بازداشت دختر رئیس قوه قضائیه گفت:

«منشأ این شایعات، سایتی است که بهاییان آن را تزریق می‌کنند. ریشه این موضوع این است که قوه قضائیه عزمش را جزم کرده تا با مفسدین اقتصادی به طور قاطع برخورد کند. رئیس قوه قضائیه نیز محکم در برابر فتنه‌گران ایستاده و این هزینه آن است.»

محمود علوی وزیر اطلاعات و حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه پاسداران شایعه بازداشت زهرا لاریجانی به اتهام جاسوسی برای سفارت بریتانیا در تهران را تکذیب کرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند هدف شایعه‌پراکنان مخدوش کردن اعتماد مردم به مسئولان است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران پنجشنبه ۱۳ مهر به خبرگزاری تسنیم گفته است در روزهای آینده ممکن است «جزئیات بیشتری از اهداف این فضاسازی رسانه‌ای ضدانقلاب، گردانندگان و عوامل همکار داخلی و شبکه تأمین مالی آنان» منتشر شود.

بیشتر بخوانید: