آیا تا به امروز در خبرنامه زمانه ثبت‌نام کرده‌اید؟ این یکی از بهترین راه‌ها برای خواندن مطالب رادیو زمانه هنگام محدود شدن احتمالی اینترنت در ایران است. 

وب‌سایت radiozamaneh.com در تلاش است تا اثر سانسور حکومتی بر جریان آزاد اطلاع‌رسانی را کاهش دهد. تلاش زمانه بر این متمرکز است که محتواهای تازه را حتی تحت شرایط سانسور ارائه دهد. از این دیدگاه ایمیل ابزار ضدسانسور محشری است. تا زمانی که به ایمیل‌تان دسترسی داشته باشید، در صورت عضویت در خبرنامه زمانه، به مقاله‌ها و مطلب‌های دیگر زمانه دسترسی دارید.

کارشناسان همکار ما بر این باورند که اگر اتصال جهانی اینترنت در ایران قطع شود، به احتمال بسیار زیاد ایمیل شما کماکان در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر هر پنجشنبه ما منتخبی از تحلیل‌ها و پژوهش‌ها و خبرها را برایتان ایمیل می‌کنیم. بنا داریم که در زمان خاموشی احتمالی اینترنت در نتیجه‌ی طرح‌هایی همچون طرح «صیانت»، خبرنامه را روزانه و بر اساس انتخاب کاربرمان ارسال کنیم.

برای عضویت در خبرنامه زمانه کافی است که ابتدا روی این لینک کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید. سپس گزینه‌های مورد نظرتان را انتخاب و در پایان روی دکمه مشترک شوید کلیک کنید. اگر در زمان عضویت از VPN یا فیلترشکن استفاده می‌کنید، مرحله تایید کاربری (من ربات نیستم!) را انجام دهید و مشترک لیست شوید. در پایان به اینباکس ایمیل خود بروید و عضویت خود را با کلیک «بله، من را در این لیست مشترک کنید» تایید کنید. ممکن است این ایمیل تایید را در پوشه اسپم خود بیابید. همین حالا ثبت‌نام کنید تا گزیده مطالب رادیو زمانه را هر هفته در ایمیل خودتان دریافت کنید.

در نتیجه این عمل شما دیگر رادیو زمانه در ایران دور از دسترس نیست. و این یعنی انتشار مقاوم در برابر سانسور!