بعد از ظهر شنبه ۲ مهر برابر با ۲۴ سپتامبر، به دعوت و ابتکار گروهی از « فعالان چپ و مستقل »، صدها ایرانی، کرد و فرانسوی در پاریس گرد هم آمدند و علیه اشکال مختلف سلطه و سرکوب و به ویژه تبعیض جنسیتی شعار دادند و با اعتراضات در ایران اعلام همبستگی کردند.

در این تجمع که در «فونتن دزینوسان» در مرکز شهر پاریس برگزار شد، شعارهایی به زبان فرانسوی، فارسی و کردی از جمله «ژن، ژیان، آزادی» (زن، زندگی، آزادی)، «از کردستان تا تهران، خونین تمام ایران» و «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» و … سرداده‌ شد. حضور فمینیست‌های کرد ترکیه در کنار زنان و مردان ایرانی و فرانسوی در میان جمعیت چشمگیر بود. پرچم «حزب نوین ضد سرمایه‌داری» نیز (که یک حزب چپ رادیکال فرانسوی است) در میان پوسترها و پلاکاردها دیده می‌شد. 

شنبه، سه تجمع دیگر در پاریس در حمایت از اعتراضات مردمی در ایران برگزار شد. ساعت ۱۵ گروهی از ایرانیان و فرانسویان به دعوت « انجمن دفاع از زندانیان سیاسی و عقیدتی » در میدان ینا،‌ در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی حضور یافتند و  قتل حکومتی مهسا امینی و سرکوب معترضان در ایران را محکوم کردند.  همزمان در میدان ایتالی نیز تجمعی به دعوت حزب کمونیست فرانسه در همبستگی با مبارزات زنان در ایران برگزار شد. گروه دیگری از ایرانیان در ساعت ۱۷ در میدان شاتله جمع شدند.