مقام‌های ایران به‌دنبال گسترش اعتراض‌هایی که پس از قتل مهسا امینی، زن کُرد ۲۲ ساله در بازداشت پلیس امنیت اخلاقی رخ داد، علاوه بر سرکوب معترضان با شلیک گلوله‌ جنگی، ضرب و شتم و دستگیری‌های گسترده، دسترسی به اینترنت را هم مختل کردند.

وب‌سایت radiozamaneh.com در تلاش است تا اثر سانسور حکومتی بر جریان آزاد اطلاع‌رسانی را کاهش دهد. تلاش زمانه بر این متمرکز است که محتواهای تازه را حتی تحت شرایط سانسور ارائه دهد. یکی از پیشنهادهای زمانه نصب اپ اختصاصی سایت است.

هنگامی که از RadioZamaneh.com بازدید می‌کنید، برنامه ما را می‌توانید از پایین صفحه خانه زمانه، نصب کنید. لازم نیست به اپ‌استور یا جای دیگری بروید.

پس از آن رادیو زمانه روی صفحه اسکرین شماست، فقط یک کلیک با آن فاصله دارید. این اپلیکیشن روی تمامی دستگاه‌ها و سیستم عامل‌ها کار می‌کند و تمام ویژگی‌های آفلاین و ضد سانسور وب‌سایت را هم دارد. حالا دقیقاً همانطور که در وب‌سایت مطلبی را می‌خوانید و یا به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید رادیو زمانه را مرور کنید. این یعنی انتشار مقاوم در برابر سانسور!

خوب است که یادآوری کنیم که اکنون ما در وب‌سایت زمانه از تکنولوژی تازه و منحصر به‌فردی استفاده می‌کنیم که از طریق آن، تنها با یک‌بار استفاده از وی‌پی‌ان در بازدید نخست، در دفعات دیگر برای بازدید از سایت نیازی به فیلترشکن نخواهید داشت.