احمدحسین فلاحی، نماینده همدان در مجلس در گفت‌وگویی حجاب اجباری را خواست اکثریت جامعه خوانده و گفته عده‌ای از ابتدای انقلاب هم عقده داشتند و هر از چندگاهی هم حرکت‌هایی انجام می‌دهند، اما اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران، حتی آن‌هایی که بدحجابند، حجاب را قبول دارند.

او وجود مستنداتی در مورد ضرب و شتم مهسا امینی را مورد تردید قرار داده و گفته است دوستان او، پزشکی قانونی و پلیس تایید کرده‌اند که هیچ ضرب و شتمی صورت نگرفته است.

او مساله مهسا امینی را «یک بهانه» خوانده که از سوی احزاب و کشورهای خارجی مطرح شده است.

قتل مهسا امینی، ۲۲ ساله بزرگترین ناآرامی‌های سه سال اخیر در ایران را برانگیخت و اعتراضات مردمی به تظاهرات علیه حکومت اسلامی تبدیل شد. شرکت‌کنندگان این اعتراضات سراسری بیشتر دختران و پسران جوان هستند.

فلاحی درباره شلیک نیرو‌های امنیتی به سمت مردم معترض گفته: «آنچه که از روز‌های گذشته شاهدش بودیم، سنگ‌پرانی، شلیک از طریق سلاح‌های ساچمه‌ای و قمه‌کشی از سوی اراذل اوباش اغتشاشگر که شما اسم‌شان را معترض گذاشته‌اید، است.»

این نماینده مجلس گفته: «اغتشاشگران صد‌ها نفر از ماموران امنیت، بسیجی‌ها، مردم عادی و بانوان چادری را مجروح کردند و به شهادت رساندند.»

او معترضان را متهم کرده که «خودشان، خودشان را می‌کشند تا جمهوری اسلامی را بدنام کنند و از آن طرف هم با چاقو، قمه، آتش زدن ماشین و ماموران نیروی انتظامی، شیوه‌های داعشی به کار می‌گیرند.»

این در حالی است که سازمان حقوق بشر ایران تعداد معترضان کشته‌شده تا روز پنج‌شنبه را دست‌کم ۸۳ نفر اعلام کرده است. برخی کشته‌شدگان، زیر ۱۸ سال بوده‌اند. همچنین گزارش‌هایی در مورد بدرفتاری با بازداشت‌شدگان منتشر شده و چند کانال تلگرام نزدیک به نهادهای امنیتی، ویدیوهایی را از اعترافات اجباری بازداشت‌شدگان پخش کرده‌اند.

فلاحی همچنین درباره قطعی اینترنت گفته:

«اعتراضات اخیر از طریق فضای مجازی با انتشار اخبار کذب مدیریت شده و مردم را به خیابان کشاندند و به مردم یاد دادند که با چه روشی در مقابل نیرو‌های ما مقابله کنند.»

فلاحی سلبریتی‌ها را «مفت‌خور» هایی خواند که که مردم را به اغتشاش دعوت کردند.

این نماینده مجلس گفته: «تا زمانی‌که اراذل و اوباش در خیابان باشند، محدودیت فضای مجازی ادامه خواهد داشت.»

از زمان آغاز اعتراضات در ایران، اینترنت دچار اختلال شده و اینستاگرام و واتس‌آپ در آن فیلتر شده‌اند. اینترنت در ساعات بسیاری از روز کند یا قطع است.

بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده از اعتراضات حمایت کرده‌اند.