مسعود حمیدی‌فر، شهروند ایرانی ساکن هلند که گرداننده صفحه اینستاگرامی انجمن آتئیست‌های بلوچ است از هفتم اکتبر در کنار سفارت جمهوری اسلامی در لاهه هلند تحصن کرده است. 

در اعتراضات سراسری جنبش «زن، زندگی، آزادی» جمعه ۹ مهر در استان سیستان و بلوچستان حدود صد نفر کشته شدند. رسانه‌های هلند درباره قتل‌عام مردم بلوچ هیچ سخنی نگفتند. این خاموشی رسانه‌ای در هلند سبب شد تا مسعود حمیدی‌فر با تحصن روبه‌روی سفارت ایران در شهر لاهه از هفتم اکتبر توجه رسانه‌ها را به خشونتی که به ملت بلوچ اعمال می‌شود، جلب کند. 

مسعود حمیدی‌فر اعتراض خود را به‌عنوان یک ایرانی ابراز می‌کند و از خیزش انقلابی مردم ایران به شیوه‌ خود حمایت می‌کند. 

مسعود حمیدی‌فر به زمانه می‌گوید دلیل انتخاب تحصن در مقابل سفارت این است که سفارت ایران در هلند بسته شود. به گفته او معترضان در ایران برای براندازی رژیم مبارزه می‌کنند اما حاکمیت ایران در هلند هنوز رسمیت دارد. حمیدی‌فر می‌گوید:

بسیاری از سیاستمداران و هنرمندان هلند به این باور رسیده‌اند که این رژیم دارد جنایت می‌کند اما به خاطر مماشات دیپلماتیک و منافعشان است که به این حکومت سفارت می‌دهند. اگرچه می‌دانم که بستن سفارت از سوی این دولت خواسته‌ای رویاگونه است اما سعی من این بود که این بحث در دولت هلند مطرح شود.

سفارت ایران در لاهه