مادر آرش جوهری، فعال کارگری زندانی که در جریان حمله یگان ضدشورش به زندان اوین مصدوم شده است، در یک فایل صوتی روایت کرده است:

«آرش ساعت ۳ صبح ۲۴ مهر زنگ زد و گفت با باتون به سرم زده‌اند. سرگیجه و حالت تهوع دارم. در رجایی‌شهر هستم شما نگران نباشید.»

او در این فایل صوتی فاش می‌کند پس از گذشت چهار روز از واقعه زندان اوین که به دنبال آن شمار زیادی از زندانیان بند ۸ این زندان به زندان‌های دیگر منتقل شدند، هنوز اقدامی برای معالجه و درمان زندانیان مصدوم شده، از جمله آرش جوهری صورت نگرفته است.

به گفته او پزشک به آرش جوهری گفته که باید از سرش عکس بگیرد اما هنوز او را برای عکس برداری از سر نبرده‌اند. او می‌گوید که در زمان یورش ماموران حکومتی به زندانیان، به زندانیان فحش داده شده و آن‌ها را کتک زده‌اند.

مادر آرش جوهری همانند خانواده دیگر زندانیانی که از بند هشت ملاقات شده‌اند طی روزهای گذشته امکان ملاقات با او را نداشته است. او می‌گوید:

«یک روز بعد از واقعه به زندان رجایی شهر رفتیم. آنجا گفتند که نمی‌توانیم ملاقات بدهیم. یک لحظه آرش زنگ زد و گفت که باید بروید اوین پیگیری کنید. ما رفتیم اوین اما در آنجا گفتند ممنوع الملاقات و ممنوع تماس هستند. امروز (سه‌شنبه ۲۶ مهر) رفتیم پیش دادیار اما جواب مثبت ندادند و گفتند چون هنوز بند ندارند، ملاقات هم ندارند باید به بند منتقل نشوند.»

بهمن دارالشفاء، پسر عموی یاشار و کاوه دارالشفاء که هر دو آن‌ها نیز به زندان رجایی شهر منتقل شده‌اند، هم در توییتر روایت مشابهی از پیگیری خانواده این دوبرادر نقل کرده است. او نوشته است:

«کاوه و یاشار دارالشفا روز یکشنبه (فردای آتش‌سوزی زندان) تماسی ۳۰ ثانیه‌ای با خانه داشتند و خبر دادند که به زندان رجایی‌شهر منتقل شده‌اند. خانواده آنها روز دوشنبه به زندان رجایی‌شهر رفت ولی مقامات آن زندان گفتند این‌ها زندانی ما نیستند و فعلا پیش ما مهمان هستند و بنابراین نمی‌توانیم به شما ملاقات بدهیم. اجازه دست اوین است. روز سه‌شنبه خانواده کاوه و یاشار به همراه خانواده چند زندانی دیگر بند ۸ که به زندان رجایی‌شهر منتقل شده‌اند به زندان اوین رفتند و توانستند با دادیار دیدار کنند.»

او در این رشته توییت از پیگیری خانواده زندانیان منتقل شده در دادیاری زندان اوین هم خبر داده است:

«دادیار گفته بند ۸ تخریب شده و امکان اسکان زندانی‌ها در آن فعلا وجود ندارد (در حالی که می‌دانیم تعداد زیادی از زندانیان بند ۸ هنوز در این بند هستند). دادیار گفته معلوم نیست ۲ روز دیگر یا ۱۰ روز دیگر به اوین برگردانده شوند. در جواب خانواده‌ها که پرسیده‌اند پس حتما به اوین برمی‌گردند هم گفته معلوم نیست، دست ما نیست، دست سازمان زندان‌هاست. بعد به سازمان زندان‌ها مراجعه کرده‌اند و آنجا بهشان گفته‌اند حرف دادیار درست نیست و سازمان زندان‌ها در این انتقال هیچ نقشی ندارد.»

محمد خانی، فعال دانشجویی دیگر زندانی است که در جریان یورش گارد ویژه به شدت مصدوم شده است. مصطفی نیلی، وکیل این پژوهشگر زندانی هم در توییتر نوشت امروز (چهارشنبه) «محمد خانی از بند هشت اوین تماس گرفت. قرار بوده به بیمارستان اعزام شود ولی در لحظه آخر جلوی این اعزام گرفته شده است. با توجه به شدت جراحت امکان عفونت، سلامت ایشان در خطر است».

این وکیل دادگستری همچنین فاش کرده است دیگر زندانیانی که در درگیری‌ها تیر و ساچمه خوردند هم هنوز درمان نشده‌اند.

محمد خانی شامگاه شنبه ۲۳ مهر با ساچمه شلیک شده از سوی ماموران دولتی مجروح شده است. ماموران زندان او را به بیمارستان طالقانی تهران منتقل و بلافاصله پس از خارج کردن گلوله ها از بدنش، دوباره او را به زندان بازگرداندند.

در آن شب ماموران گارد ویژه و نیروی انتظامی به بند هفت و هشت زندان اوین یوروش بردند. زندانیان را باتون ضرب و شتم کردند. به سوی آنها گاز اشک‌آور و ساچمه شلیک کردند. بنا بر ادعای مقام‌های حکومتی در جریان این یوروش دستکم هشت زندانی به قتل رسیدند. هویت هیچ یک از زندانیان کشته شده تا به حال فاش نشده است. شمار زیادی از زندانیان نیز بر اثر شدت ضربات باتون و یا اصابت گلوله و ساچمه مصدوم شدند. همچنین برخی از زندانیان بند هشت را هم به زندان‌های دیگر منتقل کردند.

یاشار توحیدی، امیرعباس آزرم‌وند، ابوالفضل نژادفتح، محمد ایران‌نژاد، عادل گرجی و اسماعیل گرامی از جمله زندانیان بند هشت زندان اوین هستند که پس از واقعه شامگاه شنبه که با آتش‌سوزی در اوین همراه بود، از این زندان منتقل شده‌اند.

هرانا، ارگان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران هویت ۴۲ زندانی را که ماموران حکومتی از بند هشت اوین خارج کرده بودند، احراز کرده است.