بنا به اطلاعات رسیده به زمانه، سه تن از بستگان هادی بهمنی، از کشته‌شدگان اعتراضات تیرماه ۱۴۰۰ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

ابراهیم بهمنی، مصطفی بهمنی و بهمن بهمنی در تاریخ یک‌شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتنقل شدند.

به گفته یک منبع آگاه مصطفی بهمنی یک‌شنبه شب ۲۹ آبان با یورش نیروهای امنیتی و همراه با ضرب و شتم بازداشت شد. نیروهای امنیتی پدر این شهروند ایذه به نام اسماعیل بهمنی را هنگام بازداشت کرده، مورد ضرب و شتم قرار دادند و بدون اینکه اجازه پوشیدن لباس به مصطفی بهمنی بدهند، او را با خود بردند.

این افراد از زمان بازداشت تاکنون با خانواده هیچ تماسی نداشته‌اند و نگرانی‌ها درباره سرنوشت و شرایط آنها افزایش یافته است.

هادی بهمنی، ۱۷ ساله کودک کارگر اهل ایذه بود و در روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ در جریان اعتراضات به بی‌آبی در خوزستان با شلیک گلوله نیروهای امنیتی از ناحیه سینه مورد هدف قرار گرفت و جان باخت.

در جریان مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک، دیگر کودک ۹ ساله‌ای که در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ بر اثر تیراندازی نیروهای امینی در ایذه کشته شد، مردم عکس هادی بهمنی را نیز در دست داشتند و برخی شعار می‌دادند: «امروز روز آزادی‌ست جای بهمنی خالی‌ست.»