طبق اطلاعات رسیده به زمانه از طریق یک منبع آگاه، بهمن و مصطفی بهمنی، دو شهروند اهل ایذه در هفته‌های گذشته بازداشت و در شرایط بلاتکلیف به سر می‌برند.

به گفته این منبع آگاه، مصطفی بهمنی یک‌شنبه ۲۹ آبان در منزل خود در شهر ایذه بازداشت و سه‌شنبه آذر به صورت موقت آزاد شده است، اما در مدت زمان بازداشت به شدت شکنجه شده است.

منبع آگاه زمانه می‌گوید قبل از آزاد شدن مصطفی بهمنی، نیروهای امنیتی به منزل آنها هجوم برده و پدر و مادر آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند:

«به قدری آنها را کتک زده بودند که پدر مصطفی را بیهوش به بیمارستان بردند…»

بهمن بهمنی نیز ۵ آذرماه در منزل یکی از دوستانش در اهواز بازداشت شده است. او از زمان چند روز پیش برای اولین بار با خانواده تماس کوتاهی گرفت و اطلاع داده که «زنده است و در بازداشتگاه وزارت اطلاعات اهواز نگهداری» می‌شود. بهمن بهمنی در این تماس کوتاه همچنین از شکنجه‌های شدید در بازداشتگاه گفته است.

به گفته منبع آگاه زمانه، نیروهای امنیتی در تلاش هستند تا برخی اتهامات را به بهمن بهمنی منتسب کنند و او به شدت تحت فشار است:

«از زمان بازداشت اجازه ملاقات حضوری به بهمن داده نشده و پدر و مادرش او را هنوز ندیده‌اند. بهمن الان متهم ردیف پنجم اغتشاشات و متهم ردیف دوازدهم فرخوان‌ها شده است.»

این منبع آگاه می‌افزاید دختر دایی بهمن و مصطفی بهمنی به نام یاسمن الماسی نیز بازداشت شده بود و به دلیل شکنجه‌های زمان بازداشت پس از آزادی حال روحی مناسبی ندارد.

مصطفی بهمنی متولد ۱۳۶۷ و بهمن بهمنی متولد ۱۳۷۲ است.

بهمن و مصطفی بهمنی از بستگان هادی بهمنی، از کشته‌شدگان اعتراضات تیرماه ۱۴۰۰ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

هادی بهمنی، ۱۷ ساله کودک کارگر اهل ایذه بود و در روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ در جریان اعتراضات به بی‌آبی در خوزستان با شلیک گلوله نیروهای امنیتی از ناحیه سینه مورد هدف قرار گرفت و جان باخت.

در جریان مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک، دیگر کودک ۹ ساله‌ای که در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ بر اثر تیراندازی نیروهای امینی در ایذه کشته شد، مردم عکس هادی بهمنی را نیز در دست داشتند و برخی شعار می‌دادند: «امروز روز آزادی‌ست جای بهمنی خالی‌ست.»