بر اساس ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به روستای احمدآباد در نزدیکی شهر ساری هجوم برده و حدود «۴۰ هکتار» از زمین‌های متعلق به بهائیان را مصادره کرده‌اند. 

زمین‌های مصادره شده شهروندان بهائی، زمین زراعی بوده است. این یورش یک‌شنبه ۱۰ دی‌ رخ داد. 

اکثر اهالی روستای احمدآباد شهروندان بهائی‌اند. در ویدیوهای منتشر شده، نیروهای امنیتی و پلیس به همراه ماموران سازمان منابع طبیعی دیده می‌شوند که در حال برخورد با اهالی این روستا هستند. 

نیروهای امنیتی با مسدود کردن ورودی‌های روستای احمدآباد از عبور و مرور جلوگیری کردند و مانع اطلاع‌رسانی در این‌باره شدند. 

این اولین بار نیست که جمهوری اسلامی املاک و زمین‌های شهروندان بهائی را مصادره می‌کند؛ روستاهای روشن‌کوه و ایول در سال‌های گذشته نیز شاهد سرکوب سیستماتیک بهائیان و مصادره املاک آنها بود. 

در سال ۱۴۰۱ خانه‌های بهائیان در روستای روشن‌کوه واقع در استان مازندران تخریب شد و بسیاری از زمین‌های شهروندان این اقلیت مذهبی نیز مصادره شد. 

مرداد ماه سال جاری نیز املاک شماری از شهروندان بهائی ساکن سمنان به نفع «ستاد اجرایی امام» مصادره شد. 

سال ۱۴۰۰ نیز دادگاه ویژۀ اصل ۴۹ قانون اساسی مازندران طی یک رای مصادره اموال بهائیان روستای ایول را صادر کرد. این رأی بر اساس اتهاماتی که شهروندان بهائی ساکن این روستا را «فرقه ضاله» خوانده بود و بر اساس شکایتی از سوی احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان نبست به آنچه «واگذاری» زمین‌های مصادره شده به «مردم» عنوان شده بود، صورت گرفت. 

روز دوشنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۴۷ فعال سیاسی و مدنی با انتشار بیانیه‌ای موج جدید سرکوب بهائیان را به شدت محکوم کردند. 

امضا کنندگان این بیانیه ضمن اشاره به مصادیق سرکوب همه‌جانبه بهائیان از جمله «ممانعت از ثبت ازدواج و یا حق تحصیل و اشتغال، بیرون کشیدن اجساد برخی از بهائیان و به بیابان انداختن آن‌ها، مصادره اموال روستاییان فقیر بهائی، حمله به جشن‌های خصوصی و بازداشت‌های بی‌دلیل و احکام سنگین قضایی بر اساس پرونده‌سازی‌های واهی و دروغین» خطاب به حاکمان جمهوری اسلامی نوشته‎اند: «به این شرمساری تاریخی پایان دهید».